سریالی کاملا متفاوت

وضعیت سفید 

 

 

  

 

اون اوایل زیاد ازش خوشم نیومد چون چیزی ازش سردر نمی آوردم و به نظرم یه کار ناهماهنگ و شلوغی می اومد ولی وقتی به پیشنهاد داداشم دوباره آنرا نگاه کردم،دیدم با یک شاهکار هنری طرفم 

گفتم شاهکار چون این سریال کاملا با مخاطب خود ارتباط برقرار کرده،به خوبی فضای دوران جنگ را بی آلایش و ساده و واقعی و به دور از کلیشه های جنگ و انقلاب نشان می دهد و در نوع خودش یک سریال خاص می باشد.  انتخاب بازیگر و تصویر برداری و تیتراژ سریال هم فوق العاده است .

 بعد از روزگار قریب یکی از قشنگترین سریال هایی که دیدم همین وضعیت سفیده

دیدن این سریال را به همه توصیه می کنم،حتما ببینین. 

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://mohsenhesam.persianblog.ir

خوشحالم که از این سریال خوشت اومده.
خیلی دلم میخواست که ببینیش.
انصافا جزو معدود سریالهاییه که من دوستش دارم.
چون پر است از دقت و ظرافت در شخصیت پردازی و فیلمبرداری و صحنه آرایی و همه چیز. دقت در جزییات چیزها. هنری که خیلی از فیلمسازها و خصوصا سریالسازهای ما ندارن.
بیشتر بنویس از این سریال.

محسن یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ

یکی این وبلاگو آپ کنه لطفا







به زودیه زود آپ خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد